Hakimi Farahimah Bergabung Meletup

BANG BONG DOMB BOOM KEBABOOM!
" wei2 stop letupkankan blog aku! "
ok serious... aku bukan nak citer pasal perang-perang ke, atau movie perang ke, atau pergaduhan yang mencetuskan perang ke, atau perang dunia pertama ke, atau lain2 perang laa, bukan!
aku cuma nak citer pasal dua orang pelajar form1 ni yang sedang hot bercouple... *maybe?*

diorang ni junior aku, diorang sangat tersangatlah comel kalau bersama or bersama-sama!
haha! xD
yang lelaki bernama Amirul Hakimi perwatakan dia optimis, jujur tersangat jujur, baik but dia ni degil cuz bila aku cakap jangan bagi share-top-up kat aku, dia tetap bagi jgak! and dia selalu call aku malam-malam gila, then dia rajin even dia selalu cakap kat aku...
" Syiddiq, aku malaslah... " but dia still buat jgak dalam malas-malas dia tu~!

awek Hakimi plak bernama yang perempuannya plak bernama Noor Farahimah dia mempunyai perwatakan yang jauh beza dengan Hakimi, seperti - patuh, bersemangat, baik, pandai, cantik, cun, comel *memang sesuai dengan kau Hakimi*
then Farahimah ni dengar kata orangnya tak macam Hakimi, sebab bila aku cakap " tak payah share-top-up kat aku, bazir credit je... " terus dia tak share, and dia ni bersemangat gila, selalu buat data dulu sebelum disuruh dan disuruh senior dia *jauh beza kan dengan Hakimi?*

*gmbr ni Adam yang amik* tak cantik dowh camera yg dia pkai!

haha! xD tengok gambar tuu...! aww~ sweet gila korang! kenapalaa korang tak pandang satu sama lain mesti meletop lorh isu pasal korang kat surat khabar di Malaysia ni...
kan aku dah cakap... diorang ni memang sweet gila laa! jangan kata sekolah sama, diorang kelas pon sama!
Hakimi and Farahimah~ copy laa gambar tuu, pastu buat kenangan...
" setiap pertamuan pasti ada perpisahan "'
mana laa tau kan salah sorang dari orang nanti pindah sekolah, korang boleh saling mengingati antara satu sama lain bila tengok2 gambar ni...!

okay! sampai sini jer aku citer pasal diorang~ p/s: it's just my opinion... don't take it seriously okay?!

No comments:

Post a Comment