" Where Are You?! "

" I don't know...? " iklan tadi dibawakan khas oleh Digi! haha, xD iklan ni paling famous and lawak pada zaman ni.
erm... sori aku bukan nak cakap pasal iklan eh!
nampak tajuk kat atas tu??? tajuk tu atau lebih dikenali sebagai pertanyaan tu aku tujukan kepada kengkawan lama aku time kat sekolah rendah dulu...

...korang semua kat mana dowh?!
aku rindu gile2 babi tau kat kengkawan lama aku, aku still ingat lagi time aku berada di darjah1 hingga sekarang.
aku still ingat lagi nama korang and rupa bentuk wajah korang...
Sabrina, Amsyar, Islah, Syamimi, Dhaniyal, Khairuna, dan banyak lagi laa

alangkah indahnya dunia bila kita semua tak akan membesar~~~!
alangkah indahnya dunia bila kita semua akan bersama selamanya~~~!
huhuhu! menyanyi plak aku, btw sedap or merdu tak suara aku?

waktu darjah4 hingga darjah6 kita semua selalu kene denda sesama, sebab tak siap homework laa, buat bising dalam kelas laa, dan banyak lagi pahit manis kita laluinya bersama.
tapi yang aku tak boleh lupakan sampai sekarang and still ingat lagi time kita berlakon depan cikgu sebab nak backup kengkawan yang lain,
bila aku ingat balik citer tu boleh buat aku tergelak sesorang.

dah~ sampai sini sahaja, banyak lagi pahit manis yang aku nak citerkan ni tapi malas nak type bebanyak!
kengkawan semua, korang still ingat aku and kisah pahit manis kita bersama lagi tak? :')

No comments:

Post a Comment